Wychowawcy

Agata Wojciechowska - Dyrektor Specjalistycznego Ośrodka Terapełtycznego Konwaliowy Domek.II,– ukończyłam studia I stopnia na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Studiowałam pedagogikę specjalną, specjalność: surdopedagogika oraz moduł kompetencyjny: pedagogika wczesnoszkolna. Obecnie kończę studia II stopnia na tej samej uczelni studiując również pedagogikę specjalną, specjalność: terapia pedagogiczna. W 2015 roku przeszłam szkolenia z Metody Dobrego Startu (sesja teoretyczna i sesja praktyczna) prowadzone przez prof. Martę Bogdanowicz. Szkolenia te pozwoliły mi poszerzyć wiedzę na temat pracy z dziećmi. W Konwaliowym Domku poza prowadzeniem zajęć dydaktycznych prowadzę również zajęcia Metodą Dobrego Startu.

Ukończenie surdopedagogiki pozwoliło mi na zdobycie wiedzy i potrzebnych kompetencji do pracy z dziećmi i młodzieżą z wadą słuchu. Odbyłam praktyki w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym oraz w Instytucie Głuchoniemych w Warszawie. Specjalność ta dała mi uprawnienia do pracy na stanowisku pedagoga specjalnego w placówkach integracyjnych lub specjalnych. Moduł kompetencyjny z pedagogiki wczesnoszkolnej pozwolił mi zdobyć uprawnienia do pracy jako nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz wczesnoszkolnego. Doświadczenie w tej pracy zdobyłam podczas licznych godzin praktyk, które zapewniła mi uczelnia. Obecnie studiując terapię pedagogiczną poznaję metody pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz specyfikę pracy w poradniach psychologiczno – pedagogicznych. 


mgr Iwona Orzechowska (w pracy ciocia Iwonka) jestem nauczycielem kontraktowy, absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie o kierunku "pedagogika w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej i socjalnej" oraz ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie "edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna". W zawodzie nauczyciela przedszkolnego pracuję od 2005 roku. W pracy kieruje się spokojem, cierpliwością i potrzebami dziecka. Praca ta daje mi w życiu zawodowym dużo satysfakcji i radości kiedy na twarzach dzieci wita uśmiech i zadowolenie.


Nazywam się Ewelina Gołębska, w „Konwaliowym Domku” pracuję na stanowisku asystenta nauczyciela. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi oraz odpowiednie wykształcenie kierunkowe. W mojej pracy najważniejsze dla mnie jest bezpieczeństwo, rozwój oraz szczęście Państwa dzieci. Jestem osobą cierpliwą i kontaktową, lubiącą przebywać z dziećmi co daje mi w życiu zawodowym jaki i prywatnym dużo satysfakcji.


Instruktor prowadzący i egzaminator:
Shihan Maciej Misiak
6 Dan Karate Kyokushin
6 Dan Jiu-Jitsu

Przygotowałem specjalny program dla dzieci przedszkolnych, który w pełni wpływa na ich rozwój psychoruchowy. Opiera się ona głównie na zajęciach ogólnorozwojowych z elementami Karate Kyokushin, Ju-Jitsu oraz gimnastyki. Ćwiczenia rozciągające, trening równowagi, równomierne rozwijanie wszystkich partii mięśni niezbędne dla utrzymania prawidłowej postawy, profilaktyka płaskostopia to najważniejsze zagadnienia z aspektu fizycznego. Oprócz nauki podstawowych technik Karate oraz Ju-Jitsu, które pomogą najmłodszym poczuć się pewniej w otaczającym je świecie będą również próbować wykonywać zagadnienia typowe dla gimnastyki sportowej. Aspektem najważniejszym dla najmłodszych będzie jednak wychowawczy kontekst zajęć. Praca zespołowa w czasie zabaw ruchowych oraz szacunek dla nauczycieli i siebie nawzajem jest fundamentalną cechą treningów. Nie zabraknie również elementów kultury japońskiej, nauki podstawowych słów z tego języka. W grupach przedszkolnych realizowany jest prostszy program oparty właśnie na zabawach ruchowych i koordynacyjnych. Jest to najlepszy sposób pozytywnego rozładowania energii malucha.


Nazywam się Magdalena Pawlik, jestem studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Edukacja Artystyczna ze specjalnością arteterapia. Uzyskałam dyplom licencjata, obecnie kontynuuję naukę na studiach magisterskich. Ukończyłam również Studium Sztuk Plastycznych i Technik Wizualnych na kierunku architektura wnętrz, co dało mi tytuł plastyka. Posiadam 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć artystycznych dla dzieci. Posługuję się językiem angielskim w stopniu B2 wyższym.


Artur Bodzioch- zawodowy tancerzy z najwyższą, międzynarodową klasą taneczną "S", instruktor tańca, choreograf. Swoją przygodę z tańcem towarzyskim rozpoczął w wieku 8 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie sportowe i pedagogiczne. Wielokrotnie stawał na najwyższym podium turniejów krajowych i zagranicznych. Uczestnik największych i najbardziej prestiżowych turniejów tańca towarzyskiego na świecie, takich jak: Blackpool Dance Festival, United Kingdom Open Championships, International Championships, Dutch Open Championships, German Open Championships, Italian Open Championships.

Wybrane osiągnięcia sportowe:

  • Wielokrotny Mistrz Okręgu Małopolskiego
  • Mistrz Polski Południowej
  • Finalista Mistrzostw Polski 2014
  • Zwycięzca oraz finalista wielu turniejów rangi WDC AL (Polska, Francja, Belgia, Litwa, Ukraina)

W swojej karierze tanecznej prowadził zajęcia dla dzieci, młodzieży, dorosłych. Regularnie pracuje z parami sportowymi w Polsce i na Ukrainie. Aktualnie dużą część swojego czasu poświęca prowadząc kursy tańca w "Centrum Tańca i Ruchu" Legionowo, Radzymin i Warszawa.

Z wykształcenia ekonomista, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość.

Język angielski

W grupie przedszkolnej zajęcia z języka angielskiego odbywają się raz w tygodniu. Ponadto codziennie dzieci słuchają wprowadzonych podczas zajęć piosenek i wierszyków, aby osłuchiwać się z językiem.

Zajęcia z języka angielskiego prowadzone są z wykorzystaniem książek wydawnictwa Oxford: "Playtime Starter" oraz "Playtime A". Program oparty jest na opowiadaniu historyjek z życia przedszkolaków przedstawionych w książkach. Dzieci poznają bohaterów, którzy towarzyszą im na każdych zajęciach. Do każdej historyjki dołączone są obrazki, które ją ilustrują oraz proste ćwiczenia grafomotoryczne. Podczas każdych zajęć dzieci poznają nową, krótką, wpadającą w ucho piosenkę, uczą się śpiewać, za pomocą obrazków tłumaczone jest dzieciom jej treść.

Zajęcia prowadzone są głównie w języku angielskim. W grupie żłobkowej dzieci osłuchują się z językiem podczas codziennie słuchanych piosenek. Przez cały tydzień kilkakrotnie w ciągu każdego dnia dzieci słuchają jednej piosenki. Piosenki zmieniają się co tydzień.